11/25/2016

Pizza partyt sairaalassa

Helouhelou. Olen käytännössä ollut isäinpäivästä saakka sairaalassa. Päivät tuntuvat todella pitkiltä ja tylsistyttäviltä, ennenkaikkea kivuliailta. Onnekseni moni läheiseni on käynyt katsomassa ja piristämässä minua. Juhani on ollut valtavana tukena minulle koko ajan. Kotiin lähtö päivän piti olla torstai 24. päivä, mutta valitettavasti kipuni yltyivät toden teolla. Enkä siis päässyt kotiin. Petyin asiasta melko paljon, mutta ihanat ystäväni tulivat piristämään minua osastolle. Mikä parasta, he toivat mukanaan kaksi pizzaa suoraa Kotipizzasta. 

Olen kärsinyt nyt ruokahaluttomuudesta ja pahoinvoinnista. Olen alle viikossa laihtunut neljä kiloa. Jollakin tapaa minua pelottaa laihtuminen, mutta uskon sen loppuvan kunhan saan ruokahaluni takaisin. Kiitos kaikille tsempanneille! Eiköhän asiat järjesty pikkuhiljaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti